2011. június 5., vasárnap

Első Urban Decay

Sziasztok!

Először is bocsi-bocsi, hogy ritkán frissül a blog, tudjátok, vizsgaidőSUCK... :(


Ennyit a sírásról. :)
Ezt a szépséget a teszveszen vettem, egy nagyon aranyos lánytól, aki a külföldön élő tesójától kapta, de nem használta. A teszveszes vásárlásról annyit, hogy rengeteg a hamisítvány, nagyon meg kell nézni, hogy mit vesz az ember. Minap láttam például egy MAC FALSE LASH EFFECT szempillaspirált. :)))) Érdemes olyan embertől venni, akinek nincs fenn egy tonna mac/dior/lancome terméke, csak esetleg megvette, nem tetszik, stb., vagy pedig külföldön él, és kérésre megvesz nektek ezt-azt. :P Na meg persze vásárlás előtt nem árt rákeresni az adott termékre, hogy van-e egyáltalán ilyen.

Nos, ez a paletta a Sustainable Shadow Box.



felső sor


alsó sor vakuval
alsó sor természetes fényben - nem használtam alapot


Amit az UD oldalán találtam róla:
" Gorgeous AND eco-friendly! Ten dynamic Eyeshadows, a cruelty-free Eyeshadow brush, AND a travel size bottle of Eyeshadow Primer Potion. It's gorgeous, it's loaded with Eyeshadows, and it's eco-friendly! (It has a lot in common with you, actually.) The Sustainable Shadow Box holds TEN dynamic Eyeshadows, a cruelty-free Eyeshadow brush, AND a travel size bottle of Eyeshadow Primer Potion. Fill Weight: Eyeshadows 10 x 0.56g e 10 x 0.02 US oz, Eyeshadow Primer Potion 2.66ml e 0.09 US fl oz "


Amit én mondanék róla:
A csomagolása nagyon szép, igazi fa, gyönyörű a minta is rajta. Mondjuk a belső részt valahogy máshogy is megoldhatták volna, szebben, mint ezzel a lila műanyaggal... Utazásra nem nagyon ajánlanám, mint ahogy látszik, csak az egyik sarokban van rögzítve a teteje, de a másik oldalon középen mágnes is összefogja. Ettől függetlenül könnyen kinyílik, szóval óvatosan kell vele bánni. A szépsége mondjuk engem kárpótol ezért. :)
Nagyon szép színek vannak benne, de annyira nem különlegesek, hogy megérje a 36 dolcsit, amit kérnek érte. Elárulom a nagy titkot, 3000 Ft-ért, nem hagyhattam, hogy másé legyen, meg hát ki ne vágyna egy UD palettára? :)
A híres primer potion-t még nem próbáltam ki, de össze fogom hasonlítani az elf szemhéjalapozójával és a Mac Bare Study PP-al egy poszt keretében.
Az ecset kb használhatatlan, nagyon kemény, de legalább nem hullik. Pigment feltapogatására, vagy rúzsecsetnek viszont jó lehet, vagy a vízvonalra színt felrakni esetleg.
Kedden csinálok majd vele sminket, meglátjuk mit tudnak alappal a színek. :)

Egyelőre ennyit, majd még jelentkezek.

Ti mit vettetek/vennétek teszveszről, vateráról?

További szép vasárnapot, puszi :*

4 megjegyzés:

  1. De szép a doboza:)) Meg persze a festékek is:)

    VálaszTörlés
  2. Ugye? Olyan kis mutogatnivaló. :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű a doboz tényleg! Nekem mondjuk a színek annyira nem jönnek be, viszont ennyi pénzért már csak a primer megérte. :D

    VálaszTörlés
  4. Eszméletlen szép, nagyon jó kis vétel volt. :)))
    Én is örülnék ha lenne egy UD palettám... na majd egyszer. :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...